lørdag den 9. marts 2013

Sund livsstil!

Der er så mange råd omkring sund livsstil! Jeg begyndte at leve som veganer for lidt over et år siden, og det er jeg virkelig glad for at jeg valgte at gøre! Nu er det så sundhedsasspektet som fylder for mig! Hvordan får man inkorporeret sunde vaner, hvordan får man  vitaminer og mineraler nok osv. osv. 

Der findes en million råd til netop dette formål! Men nu er jeg sådan indrettet at jeg gerne vil vide hvorfor det er sundt! Det kan både være godt og skidt, men det resultere ihvertfald i en masse research fra min side (: 

Nå, men man skal jo starte et sted, så jeg er begyndt at starte min dag med at drikke et glas lunt vand med citron som det første om morgenen! Og hvorfor så det?? Man starter dagen med hydrere kroppen, citronen tilfører vitaminer og mineraler, og det renser lidt ud efter en lang nats søvn! (Hvis man har fået sådan en altså!) 

Normalt starter jeg min dag med en kop stærk sort assam-the med rørsukker! Nu er det så et glas vand med citron, og så min elskede morgenthe! 

Håber i alle har sovet godt (: Hvad starter du din dag med??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar